23 Αυγούστου 2011

Ένα λάστιχο έσπασε το σερί του Loeb

Το Ράλλυ Γερμανίας ήταν ο 9ος αγώνας της χρονιάς για το WRC και ο 1ος ασφάλτινος. Παρότι ήταν ασφάλτινος, τα αποτελέσματα κρίθηκαν σε μεγάλο βαθμό, όχι μόνο στην κορυφή αλλά σε όλες τις θέεις, από τα σκασμένα ελαστικά. Μεγάλο θύμα ο Sebastien Loeb που ενώ ήταν πρώτος, έχασε την πρωτοπορία από σκασμένο λάστιχο στη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα. Έχασε πάνω από ένα λεπτό και την πρώτη θέση υποχωρώντας στη 2η. Οι εκπλήξεις όμως είχαν ξεκινήσει από πολύ νωρίς. Ο Latvala κέρδισε την πρώτη ειδική διαδρομή, στη 2η κιόλας ειδική, μια λάθος επιλογή ελαστικών της ομάδας της Ford στέρησε ουσιαστικά τις ελπίδες διάκρισης από τους οδηγούς της. Οι Loeb και Ogier...
προτίμησαν τη μαλακή γόμα ελαστικών θέλοντας να εξασφαλίσουν το καλύτερο δυνατό κράτημα στα βρεγμένα σημεία της διαδρομής. Αντίθετα οι οδηγοί της Ford προτίμησαν τα σκληρά τα οποία όμως ήταν εντελώς ακατάλληλα κι έτσι στο τέλος ης 2ης από τις 19 συνολικά ειδικές του αγώνα, ο Ogier ήταν 1ος έχοντας πίσω του 1,3 δευτερόλεπτα τον Loeb και αυτός 31,2 δευτερόλεπτα πίσω του τον Hirvonen. Στην επόμενη ειδική ο Loeb ήταν ο ταχύτερος και πέρασε στην κορυφή αφήνοντας 4,4 δευτερόλεπτα πίσω του τον Ogier. Πολύ νωρίς λοιπόν η Citroen άρχισε να βλέπει πως θα κάνει το 1-2 και ο Loeb πως θα συνεχίσει το σερί νικών του στη Γερμανία κατακτώντας την 9η νίκη στον αγώνα αυτόν. Όμως ο Loeb δεν είχε την τύχη με το μέρος του. Έπαθε λάστιχο στη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, στην τελευταία της 2ης μέρας και βρέθηκε 1 λεπτό και 15 δευτερόλεπτα από τον Ogier χάνοντας φυσικά και την 1η θέση. Μπορεί ο Ogier να κέρδισε με τον τρόπο αυτόν την 1η θέση αλλά με τη συμπεριφορά και τις δηλώσεις του, έχασε φίλους. Μίλησε για την ύπαρξη δικαιοσύνης αναφερόμενος στο κλατάρισμα του Loeb και τις οδηγίες της Citroen να διατηρήσουν οι οδηγοί της τις θέσεις τους ώστε να σιγουρέψουν το 1-2, οδηγίες που συνέχισαν να υφίστανται και όταν ο Ogier ήταν επικεφαλής. Το σκασμένο λάστιχο στέρησε από τον Loeb τη νίκη αλλά όχι και την ταχύτητα, αφού κερδίζοντας τις 4 από τις 5 ειδικές που απέμεναν και ανάμεσα τους και την power stage, έδειξε ποιος ήταν ταχύτερος στη Γερμανία. Κέρδισε τις 9 από τις 19 ειδικές με τον Ogier να κερδίζει 6. Έχασε λοιπόν ο Loeb στη Γερμανία τερματίζοντας 2ος πίσω από τον Ogier. Εξαιρετική εμφάνιση έκανε ο Dani Sordo με το Mini. Ήταν γρήγορος, δεν έκανε λάθη και κατέκτησε άξια την 3η θέση δίνοντας στη Mini το πρώτο της βάθρο στην 3η μόλις συμμετοχή της σε αγώνα του WRC. Ήταν πραγματικά ο άνθρωπος του αγώνα και δίκαια του απονεμήθηκε και το σχετικό βραβείο από τους οργανωτές. Στην 4η θέση τερμάτισε ο Mikko Hirvonen δείχνοντας ταχύτητα σε κάποιες ειδικές αλλά χωρίς διάρκεια ενώ έπαθε λάστιχο στην τελευταία ειδική, χωρίς όμως να του κοστίσει σε θέσεις. Ο Petter Solberg έχασε χρόνο την 1η μέρα από δύο σκασμένα λάστιχα αλλά προσπάθησε και ανέβηκε στην 5η θέση εκμεταλλευόμενος και την εγκατάλειψη του Kris Meeke με το 2ο Mini Cooper. Ο Meeke ήταν 5ος μέχρι 3 ειδικές πριν το τέλος του αγώνα. Όμως μια μικρή έξοδος και στη συνέχεια μια μηχανική βλάβη τον ανάγκασαν αρχικά να υποχωρήσει στην 6η θέση και τελικά να εγκαταλείψει μία ειδική πριν το τέλος του αγώνα. Ο Kimi Raikkonen μετρώντας και αυτός πόσα σκασμένα λάστιχα είχε, δεν έμεινε ικανοποιημένος από την οδήγηση του και τερμάτισε στην 6η θέση. Στην 7η θέση τερμάτισε ο Henning Solberg και στην 8η ο Armindo Araujo κατακτώντας τους πρώτους του βαθμούς με το Mini Cooper. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Peter van Merksteijn Junior με Citroen και ο Dennis Kuipers με Ford. Ο Jari-Matti Latvala παρότι ξεκίνησε δυνατά στη συνέχεια έκανε λάθη, είχε ατυχίες και δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη 14η θέση. Δύσκολα τα πράγματα και για τον Ken Block που τερμάτισε 17ος. Αυτή ήταν η 8η φετινή νίκη της Citroen σε 9 αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί και η 78η στο θεσμό. Επόμενος αγώνας, στην Αυστραλία από τις 8 έως τις 11 Σεπτεμβρίου.



Αποτελέσματα

1
Ogier
Citroen
3:32:15.9
2
Loeb
Citroen
+39.8
3
Sordo
Mini
+1:55.6
4
Hirvonen
Ford
+2:43.7
5
P.Solberg
Citroen
+3:48.0
6
Raikkonen
Citroen
+7:24.6
7
H.Solberg
Ford
+7:45.9
8
Araujo
Mini
+9:29.8
9
P.Van Merksteijn Jr
Citroen
+10:01.6
10
D.Kuipers
Ford
+10:09.0
11
Wilson
Ford
+11:31.7
14
Latvala
Ford
+17:20.4
17
Block
Ford
+19:45.6
23
Burkart
Ford
+29:20.2
-
Meeke
Mini
Εγκατέλειψε
-
Oliveira
Mini
Εγκατέλειψε
-
Ostberg
Ford
Εγκατέλειψε
-
R.Kuipers
Ford
Εγκατέλειψε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου